نتیجه جراحی بینی گوشتی
نوشته شده توسط : دکتر بصام

جراحی زیبایی بینی گوشتی

البته جهت کمک به تسریع بهبودی تورم در جراحی بینی گوشتی، اقداماتی نظیر تزریق دارو در محلی که ورم کرده با صلاحدید پزشک جراح موثر است.
نکته آخر اینکه، دستگاه های کوچک کننده بینی به هیچ وجه تاثیری در تقویت غضروف های ضعیف و تغییر وضعیت آنها ندارند. در نتیجه توصیه به استفاده از آنها به عنوان جایگزین عمل جراحی، صرفا کلاهبرداری و عوام فریبی است.
می گویند جراحی بینی گوشتی نتیجه خوبی ندارد، ولی اگر بینی تان استخوانی باشد، نتایج جراحی بهتر است. می گویند اگر بینی گوشتی دارید، پس از جراحی دوباره گوشت اضافی می آورد و یا آن شکل دلخواه حاصل نمی شود و… . اینها برخی از شنیده هایی است که افرادی را که بینی گوشتی دارند و از شکل بینی شان ناراضی هستند، از تیغ جراحی می ترساند.

«اصلاح بینی های گوشتی با جراحی زیبایی بینی به خوبی امکان پذیر است و اگر طبق اصول باشد، نتیجه مطلوبی داشته و به اصطلاح خراب نمی شود.

اصول اصلاح در این بینی ها تا حدودی با بینی هایی که اشکالشان فقط برجستگی استخوانی واضح است، متفاوت می باشد و توجه نکردن به این تفاوت هاست که سبب بروز نارضایتی بعد از عمل جراحی بینی گوشتی می شود.

هدف از جراحی در بینی های گوشتی حالت دادن به بینی در راستای تناسب بیشتر آن با سایر اجزای صورت است نه صرفا کوچک کردن بینی

جراحی بینی گوشتی که فقط با هدف کوچک کردن بینی های گوشتی انجام می شوند، علاوه بر مشکلات تنفسی از نظر قیافه ی بینی نیز در درازمدت مطلوب نخواهند بود.

با توجه به اینکه حمایت اسکلتی بینی های گوشتی ضعیف است، جهت شکل دادن به بینی و حالت دادن به آن ابتدا سایز بینی گوشتی تنظیم می شود و غضروف هایی که در وضعیت مناسب نیستند سر جای خود قرار می گیرند. سپس ساختارهای ضعیف توسط پیوندهای غضروفی تقویت می شود.

پزشکان چه بینی را گوشتی به حساب می آورند؟
ساختمان بینی از پوست و گوشت و غضروف و استخوان تشکیل شده است. شکل بینی و تناسب اجزای آن در افراد گوناگون با هم مختلف است. خیلی از مواقع در تشخیص این موارد اشتباه می شود و بینی های معمولی به اشتباه گوشتی شناخته می شود که موجب نگرانی بیمار می شود. گاهی اوقات مشکلات بینی به علت ناهماهنگی غضروفی استخوانی است که راحت تر قابل تنظیم است، ولی درباره بینی های گوشتی هم در صورت تجربه کافی جراح نتایج ایده آلی خواهد بود.
از میان کسانی که بینی گوشتی دارند، چه کسانی بهتر است مورد جراحی بینی گوشتی قرار گیرند؟
برای جراحی بینی گوشتی بهترین افراد کسانی هستند که نقایص مشخصی در بینی شان وجود داشته باشد و از پیش از انجام جراحی با جراح همکاری کافی را انجام دهند. باید پیش از عمل جراحی با پزشک شان صحبت کنند و درباره نتایج عمل جراحی بینی گوشتی به طور کامل توجیه شوند.
مراحل انجام عمل جراحی بینی گوشتی به طور کامل برایشان توضیح داده شود تا مشکلی در این باره نداشته باشند.





:: برچسب‌ها: بینی نوک پهن , جراحی بینی استخوانی , جراحی زیبایی بینی , عمل ترمیمی بینی , عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: